torsdag 4 april 2013

Som ni ser försöker jag ruska liv i min företagsblogg igen!

Började fundera i går på att det borde gå att blogga från mobilen. Var in på inställningar och dylikt här i går kväll och hittade något om att ansluta en mobil enhet och skicka inlägg via SMS och MMS. Provade men fick det inte att fungera, gav upp. På förmiddagen i dag kom jag på att det borde ju finnas någon app att använda och visst fanns det det! Hittade snabbt en särskild bloggerapp, varför står det inget om att den finns när man letar i inställningar mm på sitt konto???

Har som ni ser provat den flera ggr i dag och den funkar helt perfekt! Snabbt, enkelt och smidigt att få både text och bilder direkt till bloggen. Det är ju just bilder på vad jag gör, framför allt ute, som jag vill visa här och mobilen har man ju med sig för det allra mesta.

/Kristina

Inga kommentarer: