onsdag 27 april 2011

Shoppingtur!

Hade ett annat ärende till Uppsala i dag och passade på att handla en del även till jobbet.

Åker inte till stan så väldigt ofta och när det blir av har jag samlat på mig en massa saker jag ska kolla och köpa. Det tog nästan hela dan i dag! Är i alla fall nöjd, fick med mig det jag tänkt mig hem. 50 meter vattenslang, gardiner till butiken, lite små ljushållare jag tänker använda i betonggjutning, några växter som går att föröka och en del annat som inte hör hit. Det jag kom på när jag kommit hem var att jag kanske skulle ha köpt lite betong också men jag hinner nog inte med några betongprojekt än på ett tag så det får väl bli nästa gång.

Innan solen försvann helt från växthuset i kväll hann jag med att plantera om lite växter och fixa lite där. Vatten behövdes också i dag, det mesta började bli torrt.

/Kristina

Inga kommentarer: