tisdag 26 april 2011

En ledig dag!

Efter en riktigt ledig söndag blev det lite omskolning och flytt av växter igen i går.

I dag pysslade jag lite med bokföring och en del annat kontorsjobb på förmiddagen. På eftermiddagen höll jag till bland frösådderna och skolade om en hel del. Tog också med några brätten till med redan omskolade växter upp till växthuset. Nu är väl nästan alla tomatplantor uppe i växthuset tror jag. De mår nog bra av att få vara där, mera ljus och luft för dom så de blir kraftiga och växer fort.

Funderar på att öppna försäljningen den 18e maj.... undrar bara vad jag har att sälja då? Och hur ska jag hinna fixa allt annat som behöver fixas? Allt ser så smått ut än så länge, får hoppas att det växer på ordentligt närmsta veckorna och all städning mm får jag väl försöka ta lite i taget och börja med det mest akuta.

/Kristina

Inga kommentarer: